ALTREX VOORJAARSACTIE: TOT WEL 20% KORTING OP STEIGERS (KLIK HIER)

Veel gestelde vragen

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd? 
Uw bestelling wordt, mits op voorraad, altijd binnen drie werkdagen afgeleverd.

Worden er ook verzendkosten in rekening gebracht? 
Voor bestellingen boven €200 is de verzending gratis. Tot €200 betaalt u €15(incl. BTW) verzendkosten.

Hoe kan ik betalen?
Via iDeal. Daarmee betaalt u veilig en snel binnen uw eigen bankomgeving. U kunt ook met vooraf overboeking (bankoverschrijving) betalen. Vermeldt dan bij de omschrijving uw ordernummer. Deze kunt u vinden op de bevestiging die u per email krijgt toegezonden.

Kan ik telefonisch contact opnemen met laddersenrolsteigers.nl? 
Ja, uiteraard zijn wij telefonisch te bereiken. Dit kan via ons telefoonnummer 0511-40 25 64. U kunt onze klantenservice op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 bereiken.

Aan wie levert laddersenrolsteigers.nl? 
Wij leveren zowel aan bedrijven als aan particulieren.

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens? 
Laddersenrolsteigers.nl respecteert de privacy van alle klanten en houdt zich aan de Wet Persoonsregistratie. De informatie die u aan ons door geeft, zal altijd met zorg vertrouwelijk worden behandeld. Uw gegevens worden alleen gebruikt om de overeenkomst na te komen en zullen nimmer aan derden ter beschikking worden gesteld.

Mijn bestelling bevat een onjuist artikel of is niet compleet. Wat moet ik nu doen?
Stuur uw melding via het contact formulier samen met uw ordernummer en telefoonnummer. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op over de verdere afhandeling.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, dit is mogelijk. U kunt de geleverde artikelen binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, mits ze ongebruikt, onbeschadigd en origineel verpakt zijn.
Let op: Het retour adres komt niet overeen met onze contact gegevens.
Neem voor het retour proces telefonisch (0511-40 25 64) of per email (info@laddersenrolsteigers.nl) contact met ons op.

De retour kosten worden alleen vergoed wanneer…
– Het geleverde product niet overeenkomt met uw bestelling
– U het geleverde product beschadigd ontvangen hebt.

Indien het niet mogelijk is het product via een reguliere pakketdienst te vervoeren, kunt u per e-mail of telefonisch (0511-40 25 64) contact met ons opnemen. In overleg wordt dan een retourafspraak ingepland. Onze vervoerder zal het product dan op de afgesproken werkdag bij u afhalen. De kosten van het retourneren zijn voor uw rekening en worden verrekend met het terug te betalen bedrag.