Meld uw klacht

Bedankt!

“Allereerst bedankt voor uw feedback! Daarnaast willen wij direct onze excuses aanbieden, omdat wij uw verwachtingen niet waargemaakt hebben. We willen hier continu van leren en horen graag wat mogelijkerwijs beter kan. Dit zodat al onze klanten in de toekomst met een tevreden gevoel hun klimproducten kunnen gaan gebruiken die besteld zijn via laddersENrolsteigers.nl”.

Niet tevreden?

Het kan natuurlijk gebeuren dat u als klant niet tevreden bent. Dit vinden wij erg vervelend, zowel voor u als klant als voor ons als bedrijf. Wij willen namelijk dat u met een voldaan en goed gevoel uw bestelde product kunt gaan gebruiken. In deze situaties willen wij u vragen om onmiddellijk contact op te nemen met onze klantenservice. Dit mag natuurlijk per e-mail (info@laddersenrolsteigers.nl), maar vaak is bellen nog makkelijker: 0511-402564.

Natuurlijk mag u ook een klachtenbrief schrijven naar ons bezoekadres:

Ladders EN Rolsteigers
Sylsterryd 8
9291 NJ Kollum

Wij zijn erg benieuwd naar uw klacht en willen dit graag met u oplossen. Beschrijf daarom zo goed mogelijk wat er aan de hand is en hoe dit in uw ogen het beste opgelost kan worden. Binnen twee werkdagen zullen wij u contacteren en een passende oplossing aanbieden.

Feedback

Feedback hoeft natuurlijk niet direct een officiële klacht te zijn, zowel positieve als opbouwende feedback vinden wij erg fijn om te horen. Dit om als bedrijf van te leren en de klantervaring nog beter te maken.

Retour sturen

Heeft u niet ontvangen wat u verwachtte? Dat is erg vervelend. Voor dergelijke zaken kunt u contact opnemen met onze klantenservice 0511-402564. U heeft 14 dagen de tijd om ons kenbaar te maken dat u het product wilt retourneren. Voor meer informatie rondom de terugzending kunt u kijken bij retourneren.

Klacht melden

We raden u aan om uw klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@laddersenrolsteigers.nl. Wanneer wij u niet de gewenste oplossing (kunnen) bieden, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden bij Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.